Array ( [id_cms_category] => 1 [position] => 14 [indexation] => 0 [meta_description] => [meta_keywords] => [meta_title] => Cititi procedura de achizitie facand clic aici! [head_seo_title] => [link_rewrite] => cititi-procedura-de-achizitie-facand-clic-aici [content] =>

Procedura de cumpărare

Prin lansarea unei comenzi pe site-ul www.mobcenter.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ( e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își  derulează operațiunile pe site.         

      Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea

      Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

     Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

 

Prețul vânzării

            Prețul vânzării constă în prețul  Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător, precum și în contractul de vânzare cumpărare încheiat între părți.

Cu toate acestea, Societatea Lara Mobcenter S.R.L. atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

 

Modalități de plată

Prețul produsului  poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități,  în funcție de opțiunea clientului:

- transfer bancar/ordin de plată (în baza facturii emise de către Vânzător);

- numerar înainte de  livrare, nu acceptăm plata ulterioară a mărfii. Există o singură excepție în situația în care livrarea se face prin intermediul firmei de curierat DPD.

 

Modalitatea de livrare

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță.

Cumpărătorul are posibilitatea să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă), numai în situația în care marfa este livrată în altă modalitate decât prin intermediul firmei de curierat DPD, adică prin mijlocirea transportatorilor noștri.

În situația  constatării unor deteriorări la ambalaj, se va încheia un proces-verbal documentat cu poze, care va purta şi semnătura conducătorului auto care a efectuat transportul, precum și  indicarea datelor de identificare ale acestuia (marca autovehiculului, culoarea, numărul de înmatriculare și seria șasiu) și, respectiv datele personale ale conductorului auto. (seria și numărul cărții de identitate, numele complet al acestuia și adresa de domiciliu, codul numeric personal)

  Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.

 Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.

Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

 

Returnare a produselor

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată. 

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț.

Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deteriora sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

 

Garantare a produselor

Societatea Lara Mobcenter.ro.S.R.L. acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: mobilier și decorațiuni - 12 luni (pentru deficiențe calitative).

Dacă durata medie de utilizare a produselor este mai mică de 12 de luni, garanția se reduce la durata de utilizare. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.

Societatea Lara Mobcenter S.R.L.nu poate fi trasă la răspundere pentru eventualele neconformități dintre produsele personalizate, de exemplu stofa sau baițul cerut de client,  și mostrele trimise prin poștă sau curierat.

[id] => 15 ) 1

Procedura de cumpărare

Prin lansarea unei comenzi pe site-ul www.mobcenter.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ( e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își  derulează operațiunile pe site.         

      Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea

      Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

     Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).

 

Prețul vânzării

            Prețul vânzării constă în prețul  Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător, precum și în contractul de vânzare cumpărare încheiat între părți.

Cu toate acestea, Societatea Lara Mobcenter S.R.L. atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

 

Modalități de plată

Prețul produsului  poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități,  în funcție de opțiunea clientului:

- transfer bancar/ordin de plată (în baza facturii emise de către Vânzător);

- numerar înainte de  livrare, nu acceptăm plata ulterioară a mărfii. Există o singură excepție în situația în care livrarea se face prin intermediul firmei de curierat DPD.

 

Modalitatea de livrare

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță.

Cumpărătorul are posibilitatea să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă), numai în situația în care marfa este livrată în altă modalitate decât prin intermediul firmei de curierat DPD, adică prin mijlocirea transportatorilor noștri.

În situația  constatării unor deteriorări la ambalaj, se va încheia un proces-verbal documentat cu poze, care va purta şi semnătura conducătorului auto care a efectuat transportul, precum și  indicarea datelor de identificare ale acestuia (marca autovehiculului, culoarea, numărul de înmatriculare și seria șasiu) și, respectiv datele personale ale conductorului auto. (seria și numărul cărții de identitate, numele complet al acestuia și adresa de domiciliu, codul numeric personal)

  Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.

 Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.

Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.

 

Returnare a produselor

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

 În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată. 

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț.

Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deteriora sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

 

Garantare a produselor

Societatea Lara Mobcenter.ro.S.R.L. acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: mobilier și decorațiuni - 12 luni (pentru deficiențe calitative).

Dacă durata medie de utilizare a produselor este mai mică de 12 de luni, garanția se reduce la durata de utilizare. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.

Societatea Lara Mobcenter S.R.L.nu poate fi trasă la răspundere pentru eventualele neconformități dintre produsele personalizate, de exemplu stofa sau baițul cerut de client,  și mostrele trimise prin poștă sau curierat.